A Classic, Traditional Beauty
A couple moves from Oregon to Waco, Texas, and enlist the help of Chip and Jo to transform their bland, outdated home. But when unforeseen issues arise during construction, Chip and Jo must be resourceful to get the job done on time and on budget.