Graveyard of the Great Lakes
Lake Superior's treacherous waters have claimed thousands of lives. After witnesses report ghostly lights and sounds, Phil and Jess dive into an investigation to uncover the truth behind alleged paranormal activity on Michigan's Shipwreck Coast.