Ghosts in the Swamp
Terrifying apparitions in a Texas swamp lead Josh Gates to send his team to the notorious Big Thicket. The area is crawling with venomous snakes but what really frightens Phil and Jess are mysterious Ghost Lights that have haunted locals for generations.