The Quest for El Dorado
Josh Gates treks deep into Colombia's deadly jungle to unravel the El Dorado myth and retrace the steps of Spanish conquistadors. Josh meets with the tribe who inspired the legend of a city of gold and unearths their treasure in a surprising location.