Run Ed Run/A Town Called Ed
Jimmy and Sarah prank Ed into believing the sky is falling, putting Edd and Eddy's trip to the jawbreaker factory in jeopardy! Then, Eddy learns he's descended from the founding family of Peach Creek and sets out to earn respect.