Takeout: Dinner and Dessert That Delivers
Guy Fieri and his son, Hunter, video chat with four DDD alums to cook some off-the-hook recipes at home. On the menu are Boston pasta, real-deal New York Neapolitan pie, mole enchiladas from Cleveland and an apple-pie funnel cake from Orlando for dessert.