Dexter's Little Dilemma/Faux Chapeau/D2
Dexter shrinks his parents and puts them in a model of the house. Then, Dexter's invention gets mistaken for a hat and brings Dexter the fame he always wanted. Finally, Dexter and Dee Dee discover they make a great superhero team.