Old Adrian Hospital
It's Tanner's turn to pick the next stop, and his plans for revenge take a truly dark turn at a deserted Pennsylvania hospital. Dark entities, doppelgangers and poltergeists lurk around every corner, but what the team hears is the most terrifying of all.