End-of-Summer Celebration
Kardea Brown celebrates the end of summer with a seafood cookout. Her mouthwatering menu includes Charcoal Grilled Oysters, Charleston Crab Crack, Cornbread Panzanella and a light, refreshing Fun in the Sun Cocktail.