Wadmalaw Days
Kardea invites her mom, grandma and cousin for a picnic on Wadmalaw Island. She creates a menu of Pulled Pork Sandwiches, Pan-Fried Collard Greens with Bacon and, for dessert, Nana's Banana Pudding.