It Feeds - Santa Rosa Beach, Florida
Steve and Amy investigate a dangerous poltergeist attacking an entire family in Santa Rosa Beach, FL. While Steve discovers an historic graveyard on the property, Amy encounters a vicious entity intent on tormenting the living.