Komodo Connection
An anxious Robert looks on when Indah the Komodo Dragon meets Gili, an aggressive potential mating partner. Terri handles a mysterious lump inside Jessie the woma python, and Bindi and Chandler study coral bleaching on the Great Barrier Reef.