Brad Pitt's Gifting a Backyard Pad
Brad Pitt recruits Drew and Jonathan to help him surprise his friend and makeup artist of 30 years by renovating her detached garage. They turn her 400-square-foot unit into a guest suite, makeup station and storage area.