Getting the Whole Tree in Bocas del Toro
Inspired by a house he saw in a Sean Connery movie, a Florida man tasked his wife with finding a similar retreat. She found Bocas del Toro, Panama. Now they're ready for their own off-grid jungle hideaway with a killer water view.