Bacon, Banana and Bling
One part St. Patrick's Day and one part pig roast -- it's St. Piggy's Day! Frustrated to learn his famous banana cream pies aren't selling, Buddy struggles to find out why. Mary sets her sights on "blinging up" the merchandise.