Foreigners with Marijuana
Foreign couple arrives from Argentina with 120 kg of marijuana hidden in their car. Pregnant woman comes from the border with Bolivia, carrying skunk and base paste in her tights. And app drivers drive electric motors brought illegally from Paraguay.