Anastasia
In Chicago, Jimmy finds himself increasingly at odds with the hot-headed Al Capone. Back in Atlantic City, Nucky looks to leverage his political relationships. Later, at Nucky's birthday party, Margaret impresses as Lucy tries to protect her territory.