"Warriors Come Out" or "Mean Queens of Halloween"
It's Halloween in LA and Cream Corn convinces Black Dynamite and the Crew to go to a street party where, ain't nobody in the closet. Everything's gay (as in happy) and gay (as in gay) until the Emcee is assassinated in front of everyone!