"Honky Kong" or "White Apes Can't Hump"
The grind of running the Whorephanage has finally taken its toll on Honey Bee. To cheer her up, Black Dynamite takes her to the circus where she finds a most unlikely admirer in the main attraction: a giant albino ape named Honky Kong!