San Antonio: Brains, Balls and Blood
Andrew heads to San Antonio, where a generation raised on Tex-Mex is redefining its signature Southern style and creating "Tex-Next." On ranches and in railcars, Andrew eats everything from calves' balls to crickets and quail.