The Plagiarism Schism
Kripke has proof that Dr. Pemberton plagiarized his thesis, and Sheldon and Amy aren't sure whether they should turn him in or not. Howard is surprised to learn that Bernie wasn't the only waitress at the Cheesecake Factory who had a crush on him.