The Hot Tub Contamination
Amy and Sheldon's live-in relationship may be in the toilet after he accuses her of not following the bathroom schedule. Meanwhile, Howard and Bernadette's secret staycation is interrupted by interfering interlopers who are sneaking into their hot tub.