A Nightmare on Nome Street
Chris finds himself stranded on the ice. Shawn hits a mysterious dry spell. The Kellys' brand-new Crawler awakens but encounters electrical problems. A tangled tether spells bad news for Zeke and the boys. Vernon finds two divers are better than one.