Stealing the Spotlight
Chef Ina Garten brings along Tony Award-winning Laura Benanti to steal Bobby Flay's spotlight. Accomplished restaurateur Ed Schoenfeld and NYC's fiery Paulette Goto are here to take the lead and show Bobby he's the understudy.