Danny Learns Mandarin/The Backyard Talent Show
Danny struggles during Sam's Mandarin lessons but learns to love new languages through a series of games. / When Bea shows up to the backyard talent show in a sling, Ty, Lexi, and Priya let her MC and help her find a way to play her guitar!