Don’t Do This at Home!
The skin on Yvonne’s hands and feet is so thick, her husband uses dangerous measures to remove it. Leonie has huge keloids on both ears. Matt’s Psoriasis is so severe, an infection nearly killed him. And Neville has a mystery growth on his shin.