Najib, Antony, Annmarie, and Sam
Najib thinks an enormous lump on his back was caused by falling off a balcony. Growths on Antony's ears caused him to put his life on hold. Annmarie suffers from welts caused by a rare allergy to the sun. Sam is self-conscious due to a forehead lump.