Picnic
Amy Schumer and her husband, Chef Chris Fischer, pack a picnic lunch with Picnic Pesto Pasta, Chicken Cutlet BLTs and Amy's Margarita "to go." They also make a Watermelon and Celery Root Salad, with Chris swearing that celery root is the new fennel.