Sex on the Beach
Daniel drops a bomb on Amber after an amazing night together. Aryanna travels to Jamaica and is anxious about seeing Sherlon. Mark and Key have a passionate reunion and reminisce about old times. Martine pushes Steven to think beyond their vacation fun.