HEA Strikes Back!: Tell All
Colt, Debbie and Jess relive the Tell All. Kalani and Asuelu rehash arguments from the beginning of quarantine. Elizabeth and Andrei defend each other. Tania and Syngin recall old fights. Angela and Michael keep talking about having a baby.