The Invisible Man (HBO)
In this classic sci-fi horror, a doctor discovers a serum that makes him invisible but slowly drives him to commit acts of terror.
Claude Rains (Casablanca) stars in this sci-fi horror classic based on H.G. Wells' novel, which follows a doctor who creates a serum that turns him invisible but also slowly unravels his mind, driving him to commit chilling acts of terror.