Kuwaha Maori and the Floating Worlds Time Forgot
The installation of an ornate carving opens a conversation revealing how many Maori traditions, cultures and crafts have connections with Asia.
The installation of an ornate carving from New Zealand at Singapore's renowned Gardens by the Bay opens a cultural conversation revealing how many Maori traditions, cultures and crafts have connections with Asia and a relevance to our lives today.