Fairy Tale
Як дівчинка, яка почала працювати у дев’ять, щоб допомогти родині, стала «Першою леді Формули-1».
Адріана Галістеу, відома бразильянка та колишня подруга Айртона Сенни, переживає її історію кохання з відомим пілотом Формули-1.