The Beverly Hills Burglary
A year before the Watergate break-in, E. Howard Hunt and G. Gordon Liddy are tasked with investigating the Pentagon Papers leak, gathering a team of Cubans -- all Bay of Pigs veterans -- to infiltrate whistleblower Daniel Ellsberg's psychiatrist's office.