Big, Fat Lies
Let's face it. Fat. Is. Delicious. Turns out, it's also nutritious, and we may have all been lied to for decades. Zooey Deschanel works with correspondents Carlos Parisi and Sophia Roe to give us the skinny on the right fats and oils we should be buying.