Cyber Sweetheart
Thinking life is back to normal, the Spies are shocked when a horrifying new boss at WOOHP summons them for their "retirement." As the Spies escape, they work with Toby and an unlikely ally to rescue Jerry and Zerlina and save all of WOOHP world.