Doc Dog/Thief/Art Gallery/Boxing
The Docs train a mean dog, and he's out to get Lamput! Ms. Lipstick's bag is stolen. During a chase at a gallery, Lamput tries to blend in with the art. The Docs and Lamput enter a boxing ring, where Lamput morphs into gloves.