The Creepy Candy Coating Corollary
Sheldon looks forward to squaring off against an actor from the Star Trek universe he holds enmity towards in a fantasy card game tournament. Wolowitz cashes in on an old pact with Leonard to get Penny to set him up with a friend of hers.