Cubs in Queens
A gorilla must undergo a critical root canal to fix his tooth problem. A red-crested turaco chick fledges the nest, and a pair of puma cubs travel to their new home at the Queens Zoo. Meanwhile, a warthog is trained to receive vaccines with ease.