Jakarta - New York of the East
Capital of the Republic of Indonesia, Jakarta is a metropolitan city with a population of more than nine million. In a city that never sleeps, Chef Rinrin and Tobie troll the streets for hidden food stalls for local eats like Ketoprak and Sop Bontot.