Old Friends, New Upgrades
A couple of high school sweethearts turn to their friends Lyndsay and Leslie to help sell their old tri-level home in a neighborhood of new builds. While the twins update the home with a warm minimalist style, Lyndsay makes plans with her own sweetheart.