Out of the Closet and Into the Bedroom
Trixie dives into putting their new house in fabulous drag starting with the upstairs bedrooms. For inspiration, Trixie gets help from Orville Peck and Nicole Byer, and David prepares the motel for their anniversary party with some help from Juno Birch.