Love at First Flight/Forget the Alamo
Time Squad discovers that aviator Amelia Earhart is a neat freak and germ-phobic. Then, Time Squad returns to the Alamo, and Tuddrussel is horrified to discover that his ancestor, Jeremiah, is organizing a "fiesta" to welcome the Mexican army.