A Bizarre Biscuit Factory
The Bobobobobone, with its wonderful, elegant and incredible smell, gives one the power to conquer the world. Shiro heads to the biscuit factory, where he finds himself fighting with Deca over the Bobobobobone. Deca plans to use it for evil.