I Wish I Had Another Chance
The Emerald Apple Festival is back on, and so is a mysterious wish from the town's festive past. Meanwhile, Daniel and Paula revive the festival's apple cart race -- and a longstanding tradition of competition between the Price's and the O'Reilly's.