Brunch Buffet
Ree Drummond shares delicious ideas for a perfect brunch buffet. She packs Breakfast Enchiladas with chorizo and eggs, drizzles Crispy Potato Halves in cilantro garlic sauce, makes over-the-top Cinnamon Crumb Bagels and adds some fizz with a Mimosa Bar.