Hit the Road
The Opal Lovers decide to drill a mine shaft in the road, the last unexplored ground at their Black Flag claim. The Mooka Boys face the new season without Chief mechanic Leif Tanzer. Opal thieves have ransacked The Bushmen’s claim.