Organic Coastal NOLA
A couple's kids have moved out and now his mom is moving in, so it's time for an update. They're each wanting a New Orleans style office, a Florida Coastal suite and an organic modern kitchen, and now Jenn looks to cohesively fuse their diverse styles.