The Ivy League/Robo Frog 3000
Jake Spidermonkey learns he's actually Jake Spiderplant, and is transferred to Creeping Broad-Leaf Sedge Middle School, where he has a hard time fitting in. Then, the school board replaces Principal Pixiefrog with a robot.