Margaret & Megan
Margaret succeeded in getting surgery, but Dr. Now is dismayed when she and her mom are back to their old ways just a few months later. Megan grows impatient with her slow weight loss, and if Dr. Now doesn't approve her for surgery soon, she might quit.